ADANA İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Aralık 2021 EKPSS ile Öğretmen Olarak Ataması Yapılanlardan İstenecek Belgeler

İlimize EKPSS ile öğretmen olarak ataması yapılan adayların 30/12/ 2021  tarihine kadar aşağıdaki belgeleri müdürlüğümüze teslim etmesi gerekmektedir.  

a) Lisans diploması veya mezuniyet geçici belgesinin aslı ile birlikte fotokopisi,

b)  Pedagojik Formasyon Belgesi, Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin aslı ile birlikte fotokopisi,

c)Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi, 

ç)Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet),

d) Mal Bildirim Beyannamesi, (İl Milli Eğitim Müdürlüğünden verilecek)

e) Engelli Sağlık Kurulu Raporu,

f) Öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair sağlık kurulu raporu, 

g) Elektronik Başvuru formu,

h) Muvafakat Belgesi (Kamu kurumlarında çalışanlar için.)

i) Adli Sicil Belgesi (Memuriyet için arşiv kayıtlı)

j) Askerlik Durum Belgesi (Erkekler için)

k) EKPSS Sonuç Belgesi

DÖŞEME MAH. MEHMET NURİ SABUNCU BUL. HÜKÜMET KONAĞI SİTESİ NO 53 01130 SEYHAN / ADANA - 0 (322) 200 9100 / 0 (322) 200 9200

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.