Milli Eğitim Bakanlığının 07/09/2012 tarih ve 2012/39 sayılı genelgesine göre Müdürlüğümüz 01/03/2013 tarihinden itibaren Doküman Yönetim Sistemine dahil olmuştu. Bu kapsamda Doküman Yönetim Sistemine İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerinin entegre edilmesi çalışmaları nedeniyle İlimize bağlı 15 İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü 03/11/2014 tarihinden itibaren sisteme dahil olacaktır.
İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerinde yazışmalarda, Paraf ve İmza kullanan tüm personelin 26/09/2014 tarihine kadar http://www.meb.gov.tr/eimza/eimzabasvuru.htm adresinden yönergeleri okuyarak E İmza başvurusu yapması gerekmektedir. Yapılan E İmza Başvuru formlarının 2 nüsha çıktısı alınarak 1 nüshası imza kısmı imzalandıktan sonra toplu olarak her ilçe üst yazıyla Kamu Sertifikasyon Merkezi TÜBİTAK Yerleşkesi P.K. 74, Gebze 41470 Kocaeli adresine APS yada Kurye kanalıyla göndermesi diğer nüshaların ise ilçede muhafaza edilmesi gerekmektedir. Ayrıca E İmza başvurusu yapan personellerin İsim ve iletişim bilgilerinin olduğu listenin düzenlenerek elektronik ortamda adanamem@meb.gov.tr ve fgoden@meb.gov.tr adreslerine gönderilmesi gerekmektedir.
Bilgi İçin
Fahrettin GÖDEN
E İmza İl Temsilcisi, DYS İl Yöneticisi
322 458 8371-1140