ADANA İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Doküman Yönetim Sistemi ve e-İmza Geçiş İşlemleri

Doküman Yönetim Sistemi ve e-İmza Geçiş İşlemleri

Milli Eğitim Bakanlığının 07/09/2012 tarih ve 2012/39 sayılı genelgesine göre Müdürlüğümüz 01/03/2013 tarihinden itibaren Doküman Yönetim Sistemine dahil olmuştu. Bu kapsamda Doküman Yönetim Sistemine İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerinin entegre edilmesi çalışmaları nedeniyle İlimize bağlı 15 İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü 03/11/2014 tarihinden itibaren sisteme dahil olacaktır.

İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerinde yazışmalarda,  Paraf ve İmza kullanan tüm personelin 26/09/2014 tarihine kadar  http://www.meb.gov.tr/eimza/eimzabasvuru.htm  adresinden yönergeleri okuyarak E İmza başvurusu yapması gerekmektedir.  Yapılan E İmza Başvuru formlarının 2 nüsha çıktısı alınarak 1 nüshası imza kısmı imzalandıktan sonra toplu olarak her ilçe üst yazıyla Kamu Sertifikasyon Merkezi TÜBİTAK Yerleşkesi  P.K. 74, Gebze 41470 Kocaeli  adresine  APS yada Kurye kanalıyla göndermesi diğer nüshaların ise ilçede muhafaza edilmesi  gerekmektedir. Ayrıca E İmza başvurusu yapan personellerin İsim ve iletişim bilgilerinin olduğu listenin düzenlenerek elektronik ortamda    adanamem@meb.gov.tr  ve  fgoden@meb.gov.tr   adreslerine gönderilmesi gerekmektedir.

 

Bilgi İçin

Fahrettin GÖDEN

E İmza İl Temsilcisi,  DYS İl Yöneticisi

 322 458 8371-1140

DÖŞEME MAH. MEHMET NURİ SABUNCU BUL. HÜKÜMET KONAĞI SİTESİ NO 53 01130 SEYHAN / ADANA - 0 (322) 200 9100 / 0 (322) 200 9200

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.