ROBOTİK KODLAMA-KURT,KUZU,OT OYUNU  


Ders/Sınıf :
İlkokul - 1.Sınıf - Bilişim Teknolojileri (1-4)
Ünite :
Tema Problem Çözme Ve Programlama
Uygulama Alanı/Süresi :
Sınıf içi / 40 dakika
Materyal :
ONLİNE KURT,KUZU VE OT OYUNU
Ders/Sınıf
İlkokul - 1.Sınıf - Bilişim Teknolojileri (1-4)

Ünite
Tema Problem Çözme Ve Programlama

Uygulama Alanı/Süresi
Sınıf içi / 40 dakika

Materyal
ONLİNE KURT,KUZU VE OT OYUNU

Etkinliğin Uygulanması
ONLİNE OLARAK AÇILAN KURT,KUZU VE OT PROBLEMİ ÖĞRENCİLERE ANLATILARAK 3 NESNEYİ KARŞIYA GEİRMELERİ GEREKTİĞİ AMA BAZI KURALLARIN VARLIĞINDAN BAHSEDİLİP BEYİN FIRTINASI YAPTIRILDI

Etkinlik Fotoğrafları

SERKAN NAZİKSeyhan - Mustafa Kemal Atatürk İlkokulu
04.03.2022665