ADANA İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

İlimize Atanan Sözleşmeli Öğretmenlerden İstenecek Belgeler

İlk Atama Sözleşmeli Öğretmen Olarak İlimize Atananlardan İstenen Evraklar

-Diploma aslı ve fotokopisi

-Formasyon aslı ve fotokopisi

-6 adet Biyometrik Fotoğraf

-Elektronik başvuru formu 

-Tam teşekküllü hastaneden alınan Öğretmenlik yapabilir raporu

-Nüfus cüzdanı fotokopisi

-Adli sicil kaydı

-Mal bildirimi formu  

-Erkek adaylardan askerlik durum belgesi

Not: İlimize atanan sözleşmeli öğretmenler atandıkları İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerine 15/02/2022 tarihine kadar evraklarını teslim edeceklerdir.

Not: Askerlik görevini yapmakta iken atanan aday öğretmenlerimizin atandıkları İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne dilekçe ve muhtemel terhis tarihini bildirir belge ile müracaat etmeleri gerekmektedir.

DÖŞEME MAH. MEHMET NURİ SABUNCU BUL. HÜKÜMET KONAĞI SİTESİ NO 53 01130 SEYHAN / ADANA - 0 (322) 200 9100 / 0 (322) 200 9200

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.