2184
11:29
13.04.2016

Müdürlüğümüze ait Afetevleri lojmanları için başvurular 13-20 Nisan arasında elektronik ortamda alınacaktır. Söz konusu lojmanlara ilimize bağlı merkez ilçelerimiz ve bağlı kurumlarında görev yapan personel (Müdür, Müdür Yardımcısı, Öğretmen, Memur, İşçi) başvurabilecektir. Başvuru yapan personelin;

  • Sistemden alacakları çıktı (imzalı-onaylı)
  • Müdür, Müdür Yardımcısı veya Şube Müdürü onaylı hizmet cetveli
  • Tedavi yardım beyannamesi
  • Mal bildirim belgesi (mal bilgileri hanesinin doldurulması yeterlidir)

 

21-27 Nisan 2016 tarihleri arasında müdürlüğümüz Destek Hizmetleri Şube Müdürlüğüne elden getirerek başvurularını onaylatmaları gerekmektedir. 

 

Başvuru için tıklayınız.

Yayın Tarihi: 13.04.2016